Zapytaj o więcej

PRZEŁAJE W KONTRATAKU

Lżejszy niż niejeden rower szosowy, SuperX stanowi doskonałą kombinację sztywności i lekkości, oferując przy tym wyjątkowy komfort jazdy przełajowej. Szybciej przyspiesza, pewniej pokonuje zakręty i przeszkody na trasie. SuperX to prawdziwe narzędzie do wygrywania zawodów.

PROFIL UŻYTKOWNIKA: 
Profesjonalny rower dla zawodników specjalizujących się w przełajach, jak i zdeklarowanych fanów tego sportu

ULTRA LEKKI
Zestaw ramy i widelca SuperX waży 1500 gramów, mniej niż niejedna rama konkurencji.

BALLISTEC CARBON 
Wysokowytrzymałe, bardzo odporne na uderzenia kompozyty węglowe BallisTec pozwoliły stworzyć ramę przełajową o unikalnych właściwościach i zerwać z myśleniem o karbonie jak o delikatnym materiale. Specjalnie zaprojektowana struktura włókien rozprowadza naprężenia na większej powierzchni, nie tylko podnosząc komfort jazdy, ale i zwiększając trwałość konstrukcji.

SYSTEM TŁUMIENIA DRGAŃ SPEED SAVE 
Górne i dolne widełki ramy SuperX wykonano w technologii SAVE. Spłaszczone profile przy łączeniach i specjalny układ włókien działają jak mikroamortyzacja. Tylny trójkąt ugina się w pionie kilka milimetrów, skutecznie tłumiąc drgania i uderzenia, pozostają przy tym sztywne wzdłużnie i poprzecznie w celu zachowania wzorowej sztywności przy pedałowaniu i wchodzeniu w zakręty.

TAPEROWANA GŁÓWKA
Kształt główki przypomina ścięty stożek, w którym na dwóch końcach osadzono łożyska sterów o średnicach 1 1/8” i 1 1/4”. W nich pracuje karbonowy widelec, świetnie komponujący się z właściwościami tylnego trójkąta ramy SAVE.

HAMULCE TARCZOWE
W przełajach jeździ się w każdych warunkach, dlatego dzisiaj hamulce tarczowe są w nich koniecznością. Świetnie radzą sobie z błotem i wodą pod każdą postacią, nie powodują zużycia powierzchni obręczy kół i pozwalają na zaprojektowanie większej elastyczności tylnego trójkąta ramy, niż tradycyjny hamulec szczękowy.



Specyfikacja

KolorCharcoal Grey w/ Jet Black and Magnesium White, Matte - BLK
Rozmiar44 / 48 / 52 / 54 / 56 / 58
RamaSuperX Disc, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, BB30
WidelecSuperX Disc, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
KorbaCannondale Si, BB30, FSA rings, 46/36
PedałyN/A
Wkład suportuFSA BB30 Bearings
Przerzutka przedniaShimano 105 5800, braze-on
Przerzutka tylnaShimano 105 5800 SS
KasetaShimano 105 5800, 11-28, 11-speed
ŁańcuchKMC X11, 11-speed
ManetkiShimano R685 hydraulic disc
HamulceShimano BR785 hydraulic disc, 160/160mm
Dźwignie hamulcoweShimano R685 hydraulic disc
ObręczeMaddux CX 2.0 Disc, 32-hole
PiastyFormula CX20 front, CX 22 rear
SzprychyDT Champion 1.8
OponySchwalbe Rapid Rob, 700x35c
KierownicaCannondale C3, butted 6061 Alloy, Compact
MostekCannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 6 deg.
SterySuperX, 1-1/4" lower bearing, 25mm top cap
SiodłoFabric Scoop Shallow Elite, Cromo Rail
SztycaCannondale C3, 6061 Alloy, 27.2mmx300mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Nowy Cannondale Trail SL i SE – ponadczasowy hardtail
27.11.2020
Nasz nowy model Trail SL reprezentuje zupełnie nowy poziom jazdy, jakiego nie oferuje żaden inny masowo produkowany hardtail.
Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. I to się ostatecznie udało.

Geometria

SuperX 105 -
Lżejszy niż niejeden rower szosowy, SuperX stanowi doskonałą kombinację sztywności i lekkości, oferując przy tym wyjątkowy komfort jazdy przełajowej. Szybciej przyspiesza, pewniej pokonuje zakręty i przeszkody na trasie. SuperX to prawdziwe narzędzie do wygrywania zawodów.

PROFIL UŻYTKOWNIKA:
Profesjonalny rower dla zawodników specjalizujących się w przełajach, jak i zdeklarowanych fanów tego sportu

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.