Niewiarygodnie lekki, komfortowy, stabilny i łatwy w konfiguracji, Slice oferuje więcej, niż potrzebują triathloniści do osiągania najlepszych wyników. Zerwij z mało wygodnymi, ociężałymi i skomplikowanymi rowerami, jakie do tej pory znałeś i spróbuj nowej jakości, jaką reprezentuje Slice!
NAJLŻEJSZA RAMA TRIATHLONOWA
Stosując ten sam kompozyt węglowy BallisTec, co w naszym mistrzowskim rowerze SuperSix EVO, stworzyliśmy pełnoprawną ramę do triathlonu, która waży zaledwie 1020 gramów! To ponad 700 gramów lżej, niż niektóre z ram konkurencji! Niższa masa, to lepszy wydatek energetyczny na każdym etapie przejazdu.
AERO SAVE MICRO -SUSPENSION SYSTEM
Komfort = prędkość. Ultra cienkie widełki górne (niezgodne z wymaganiami UCI) i spłaszczone widełki dolne zaprojektowano pod kątem jak największej redukcji oporu powietrza oraz niezrównanego komfortu. We współpracy z widelcem SAVE ze zwiększonym offsetem, skutecznie redukują niekorzystny szum i wibracje, czyniąc każdy ze 180 km jazdy gładkim i równym.
DOPASOWANA GEOMETRIA TRI
Geometria ramy Slice została opracowana w oparciu o dane pochodzące z tysięcy fittingów, wykonanych na rowerach triathlonowych przez renomowane studio bike fittingowe, Guru. Stromy kąt sztycy i krótsze korby pozwalają obniżyć sylwetkę nad przednim kołem, a tym samym zwiększyć transfer mocy i ułatwić przejście z jazdy do biegania.
GEOMETRIA TRI – PROWADZENIE
Slice, w odróżnieniu od większości rowerów triathlonowych, oferuje stabilną jazdę i przewidywalne prowadzenie, co zawdzięcza płaskiemu kątowi główki, niskiemu osadzeniu suportu i wypośrodkowanej pozycji. W zakrętach, w czasie bocznych podmuchów wiatru i na zjazdach, Slice pozwala na lepszą koncentrację na pedałowaniu.
AERO. DYNAMIC.
Kształt rur ramy Slice, przypominający w przekroju ściętą kroplę, jest doskonały aerodynamicznie, dzięki czemu rower jest lżejszy, sztywniejszy i bardziej odporny na boczny wiatr.
KANAŁ REDUKUJĄCY OPÓR POWIETRZA
Rura podsiodłowa została uformowana tak, by kierować przepływające powietrze gładko wokół tylnego koła, unikając niekorzystnych turbulencji między ramą a kręcącym się kołem.
Rozmiar | 48 / 51 / 54 / 57 / 60 | |
Rama | Slice, BallisTec Carbon, AERO SAVE, Di2 ready, PF30A | |
Widelec | Slice, BallisTec Carbon, 1-1/8" | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, hollow forged, BB30a, FSA Chainrings, 52/36 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30A | |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra Di2 6870, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra Di2 6870 | |
Kaseta | Shimano Ultegra 6800, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG700, 11-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra Di2 Aero | |
Hamulce | Shimano Ultegra 6800, Direct Mount | |
Dźwignie hamulcowe | Alloy Aero Levers | |
Obręcze | Vision T30 | |
Piasty | Vision T30 | |
Szprychy | Vision T30 | |
Opony | Schwalbe ONE, 700x25c, folding | |
Kierownica | Cannondale C3 base bar, 31.8 w/ FSA Tri Max Team clip ons | |
Mostek | Cannondale C2, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg. | |
Stery | Slice, Si, 25mm carbon top cap, 5mm hidden top cap | |
Siodło | Fi'z:ik Arione TriTone, Mg Rails | |
Sztyca | Slice Aero carbon | |
Kolor | Jet Black w/Magnesium White and Berserker Green, Gloss - REP | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Niewiarygodnie lekki, komfortowy, stabilny i łatwy w konfiguracji, Slice oferuje więcej, niż potrzebują triathloniści do osiągania najlepszych wyników. Zerwij z mało wygodnymi, ociężałymi i skomplikowanymi rowerami, jakie do tej pory znałeś i spróbuj nowej jakości, jaką reprezentuje Slice!
PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zawodnicy triathlonowi, chcący najlżejszego, najlepiej dopasowanego i wygodnego roweru do walki o pierwszy lub kolejny tytuł Ironman.