Wielkie góry to wielkie zjazdy, wszędzie i przez cały dzień. Dzięki unikalnej technologii podwójnego skoku zawieszenia, rozwiązaniom Asymetrycznej Integracji i dopieszczonej geometrii all mountain, nowy Trigger z łatwością stawi czoła nawet największym wyzwaniom i najwyższym górom, oferując bezpieczeństwo, stabilność i pewność jazdy, bez względu jak bardzo poniesie cię fantazja. Stworzony dla tych, którzy są wszędzie w górach i zawsze na 100%.
Kolor | Hazard Orange w/ Transparent Black - Gloss (ORG) | |
Rozmiar | S,M,L,XL | |
Rama | All-New Trigger, 145mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, carbon shock link, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube | |
Widelec | Fox Float 34 Performance, 27.5, 150mm, 110x15, tapered steerer, 44mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float Performance DPS EVOL w/ Gemini remote-actuated dual mode air spring system, Flow Mode - 165mm / Hustle Mode - 115mm | |
Korba | Cannondale Si, BB30, 26/36, Ai offset | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano SLX | |
Przerzutka tylna | Shimano XT, 11-Speed Shadow Plus | |
Kaseta | Shimano SLX, 11-Speed, 11-42 | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano SLX, 11-Speed | |
Hamulce | Shimano SLX hydro disc, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano SLX hydro disc | |
Obręcze | WTB Frequency Race i29, 29mm inner, TCS Tubeless Ready 27.5”, 32h | |
Piasty | Formula w/ HG driver - 110x15 thru front / 148x12 thru rear w/Ai offset | |
Szprychy | DT Swiss Champion 2.0 | |
Opony | Maxxis Minion 27.5x2.3” DHF front, DHR II rear, Dual Compound, folding, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15mm rise, 4° up, 9° back, 31.8, 780mm | |
Mostek | Cannondale C3, 6061 Alloy, 1-1/8”, 31.8, 0°, 45mm | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5”, sealed angular contact bearings | |
Siodło | Fabric Radius Scoop | |
Sztyca | TransX dropper, Internal Routing, 31.6, 120mm drop | |
Y | 2017 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Tylko dzięki Asymetrycznej Integracji (Ai) jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty - krótkie widełki tylnego koła są sztywne bocznie i nie idą na żadne kompromisy. Niesamowita zwrotność, przy zachowaniu miejsca dla dużej opony, mocniejsze koło i fenomenalna przyczepność. To wszystko dzięki Ai!
Stworzone we współpracy z firmą Fox Shox, system Gemini dodaje funkcję skracania skoku do najlepszego tłumika tylnego, jaki znamy. W czasie jazdy rider może wybrać specjalny tryb pracy, o bardziej stromej charakterystyce ugięcia i krótszym skoku - w sam raz na techniczne i bardziej rytmiczne sekcje, podjazdy i łagodnie nachylone trawersy.
Zapewnia stabilność, której oczekujesz od roweru all mountain z płaskim kątem główki oraz zwrotność i szybkość, gwarantowane przez ultrakrótkie tylne widełki w technologii Ai.
W pełni karbonowa dźwignia tłumika, jako monolityczny link zawieszenia, oferowana jest w każdym modelu ramy. Lżejsza i sztywniejsza, niż wersja ze stopów. Bez niepotrzebnych oszczędności.
System osi klinujących LockR zaprojektowaliśmy specjalnie z myślą o zapewnieniu idealnej sztywności poprzecznej pomiędzy elementami zawieszenia i ogniwami wahacza. Dzięki temu nasze rowery prowadzą się precyzyjnie, dynamicznie i nie pracują w niechcianych kierunkach. Osie LockR obsługiwane są bez użycia specjalnych narzędzi.