Kolor | Charcoal Gray w/ Fine Silver, Acid Green - Gloss (GRY) | |
Rozmiar | S, M, L, XL, J | |
Rama | Quick CX, SmartForm C2 Alloy, SAVE, 1-1/2" to 1-1/8" tapered head tube | |
Widelec | SR Suntour NCX, 1-1/2"- 1-1/8" tapered, lockout, 50mm | |
Korba | SRAM NX 32t | |
Pedały | Cannondale Reinforced Composite | |
Wkład suportu | SRAM PowerSpline | |
Przerzutka przednia | N/A | |
Przerzutka tylna | SRAM GX, 11-speed | |
Kaseta | SRAM Powerglide 1130, 11-42 | |
Łańcuch | SRAM 11-speed | |
Manetki | SRAM NX, 11-speed | |
Hamulce | Shimano M396 hydro disc, 160/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano M396 hydro disc | |
Obręcze | Maddux DC 3.0, double wall w/eyelet, 32-hole | |
Piasty | Alloy Disc, sealed, loose ball bearings, QR, 32h | |
Szprychy | Stainless, 14g | |
Opony | Panaracer Comet Hardpack, 700x38c | |
Kierownica | Cannondale C3, 6061 double-butted, 12mm rise, 680mm | |
Mostek | Cannondale C3, 6061 alloy, 31.8, 12 deg | |
Stery | VP Si 1-1/2"- 1-1/8" | |
Siodło | Cannondale Quick CX Ergo | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 27.2x350mm | |
Extra | N/A | |
Y | 2018 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dzięki niższej i dłuższej ramie, Quick CX jest lepiej dopasowany do szybkiego przemieszczania się po każdej drodze i dynamicznej, sportowej jeździe po miejskiej przestrzeni.
Amortyzator o skoku 50 mm skutecznie pochłania nierówności i wibracje, a taperowana główka 1 1/2” do 1 1/8” wzorowana na rowerach MTB, gwarantuje precyzję skrętu i sztywność przedniej części ramy.
Mikroamortyzacja SAVE w tylnym trójkącie i elastyczność sztycy 27,2 mm czynią jazdę po wybojach gładszą i przyjemniejszą, a wyprostowana pozycja, ergonomiczne siodło i chwyty kierownicy podnoszą komfort podróżowania na długich dystansach.
Szerokie opony 700x38c, o zdecydowanym bieżniku, są szybkie i przyczepne na szutrach i drogach gruntowych, a możliwośc montazu błotników i bagaznika pozwala dostosować Quicka CX do szerokiego rodzaju aktywności rowerowej.
„Dzięki doświadczeniu Cannondale’a w budowaniu lekkich ram ze stopów, Althea jest lżejsza od rowerów swojej kategorii, oferując bezkompromisową jakość jazdy na asfalcie i poza nim.