Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorCannondale Green w/ Charcoal Gray and Jet Black - Gloss (GRN)
RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra, 130mm, 27+, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link
WidelecRockShox Sektor Silver RL, 130mm, B+, Solo Air, tapered steerer, Boost 110x15, Maxle Stealth
Amortyzator tylnyRockShox Monarch R, DebonAir, 130mm
MotorBOSCH Performance CX 250W
AkumulatorBosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah
JednostkaBosch Intuvia
ŁadowarkaBOSCH 4A
KorbaCannondale EC3, w/ Ai offset ring, 15t
PedałyN/A
Przerzutka tylnaShimano Deore, Shadow Plus, 10-Speed
KasetaSunrace, 10-Speed, 11-40T
ŁańcuchShimano HG54, 10-speed
ManetkiShimano Deore, 10-Speed
HamulceShimano Deore hydraulic disc, 180/180mm
Dźwignie hamulcoweShimano Deore hydraulic disc
ObręczeCannondale Beast, 27.5x40mm, 32h, tubeless ready
PiastyFormula Disc - 110x15 front, 157x12 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponySchwalbe Nobby Nic Performance, folding, 27.5X2.8"
KierownicaCannondale C2 alloy, 9 deg, 15mm rise 780mm
MostekCannondale C3, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5 deg, 55mm
SteryTange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
SiodłoFabric Scoop Elite
SztycaCannondale C3, 6061 alloy, 31.6x350mm
ExtraN/A
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. A to się ostatecznie udało.
Collab Cannondale & Rapha & Palace
02.10.2020
W tym nietypowym roku, pełnym nieoczekiwanych zmian, przedstawiamy Wam nasz nowy niesamowity projekt - osiągniety dzięki współpracy łączącej ikony kultury i przekraczającej konwencje.

Geometria

Moterra 3 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» DEDYKOWANE MOCOWANIE SI

W przeciwieństwie do standardowego mocowania napędu w ramie, Cannondale stosuje własny standard w ramach filozozfii Systemowej Integracji, zapewniający silnikowi Boscha najlepszą efektywność i wydajność oraz intuicyjne, pewne prowadzenie roweru na szlaku.

» NAJKRÓTSZE WIDEŁKI NA RYNKU

Silnik z mocowaniem Si i przesunięcię napędu według zasad Ai (Asymetryczna Integracja) sprawiają, że tylny trójkąt ebików serii Moterra jest najkrótszym z możliwych, zapewniając doskonałą trakcję i zwrotność na krętych odcinkach.

» NISKO POŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalny, zintegrowany akumulator jest umieszczony nisko w ramie, przez co środek ciężkości jest położony równie nisko - to sprawia, że cały rower jest zdecydowanie łatwiejszy do opanowania i zbalansowania w czasie jazdy nad dużymi przeszkodami.

» WŁAŚCIWA SZTYWNOŚĆ

Z powodu podwyższonego ciężaru i dużej mocy napędów, wiele e-bików MTB wydaje się mało sztywnych i nieprecyzyjnych w kierowaniu. Dolna rura Torsion Box w rowerach Moterra, duże osie obrotu ECS-TC i szeroki na 157 mm rozstaw haków tylnego koła wydatnie poprawiają sztywność w obszarze suportu i tylnego koła, poprawiając sterowanie i kontrolę w trakcie jazdy w trudnym terenie.

» WŁAŚCIWA MOTERRA DLA TWOICH POTRZEB

Moterra: szczytowe osiągnięcie w dziedzinie e-bików klasy all mountain - po 130 mm skoku dla każdego koła, z wszystkimi benefitami kół w rozmiarze 27,5+.

„Moterra SE: Bardziej agresywny wariant Moterry, z widelcem o skoku 140 mm, mocniejszymi hamulcami, szerszym zakresem biegów i cięższymi oponami.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.