Zapytaj o więcej

Specyfikacja

RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra LT, 160mm, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link
WidelecRockShox Yari RC, 160mm, Solo Air, tapered steerer, Boost 110x15, Maxle Stealth
Amortyzator tylnyRockShox Monarch RT, DebonAir, High Volume, 160mm
MotorBosch Performance CX 250W
AkumulatorBosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah
JednostkaBosch Purion
ŁadowarkaBosch 4A
KorbaCannondale EC3, w/ Ai offset ring, 15t
PedałyN/A
Przerzutka tylnaShimano SLX, Shadow Plus, 11-speed
KasetaSunrace, 11-speed, 11-42T
ŁańcuchShimano HG601, 11-speed
ManetkiShimano SLX, I-Spec, 11-speed
HamulceShimano SLX hydro disc, Ice-Tec 203/180mm
Dźwignie hamulcoweShimano SLX hydro disc
ObręczeWTB Frequency RACE i25, 27.5", 25mm inner, 32h, tubeless ready
PiastyFormula Disc - 110x15 front, 157x12 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponySchwalbe Magic Mary SuperG front, Hans Dampf SuperG rear, 27.5x2.35", tubeless ready
KierownicaCannondale C2 Alloy, 9 deg, 15mm rise 780mm
MostekFSA Gravity Light, 1-1/8", 45mm
SteryTange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
SiodłoFabric Scoop Elite
SztycaKS LEV Integra dropper, 31.6, 100mm (S)/125mm (M), 150mm (L/XL)
ExtraN/A
KolorJet Black w/ Ultra Blue and Neon Spring - Gloss (BLU)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Magnus Cort wygrywa 10 etap TdF!
13.07.2022
Magnus Cort Nielsen w tym roku w Tour de France prezentuje się naprawdę imponująco. Wczoraj podkreślił to perfekcyjnym sprintem, który zapewnił mu zwycięstwo na 10. etapie.

Geometria

Moterra LT 2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» DEDYKOWANE MOCOWANIE SI

W przeciwieństwie do standardowego mocowania napędu w ramie, Cannondale stosuje własny standard w ramach filozozfii Systemowej Integracji, zapewniający silnikowi Boscha najlepszą efektywność i wydajność oraz intuicyjne, pewne prowadzenie roweru na szlaku.

» NAJKRÓTSZE WIDEŁKI NA RYNKU

Silnik z mocowaniem Si i przesunięcię napędu według zasad Ai (Asymetryczna Integracja) sprawiają, że tylny trójkąt ebików serii Moterra jest najkrótszym z możliwych, zapewniając doskonałą trakcję i zwrotność na krętych odcinkach.

» NISKO POŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalny, zintegrowany akumulator jest umieszczony nisko w ramie, przez co środek ciężkości jest położony równie nisko - to sprawia, że cały rower jest zdecydowanie łatwiejszy do opanowania i zbalansowania w czasie jazdy nad dużymi przeszkodami.

» WŁAŚCIWA SZTYWNOŚĆ

Z powodu podwyższonego ciężaru i dużej mocy napędów, wiele e-bików MTB wydaje się mało sztywnych i nieprecyzyjnych w kierowaniu. Dolna rura Torsion Box w rowerach Moterra, duże osie obrotu ECS-TC i szeroki na 157 mm rozstaw haków tylnego koła wydatnie poprawiają sztywność w obszarze suportu i tylnego koła, poprawiając sterowanie i kontrolę w trakcie jazdy w trudnym terenie.

» WŁAŚCIWA MOTERRA DLA TWOICH POTRZEB

Moterra: szczytowe osiągnięcie w dziedzinie e-bików klasy all mountain - po 130 mm skoku dla każdego koła, z wszystkimi benefitami kół w rozmiarze 27,5+.

„Moterra SE: Bardziej agresywny wariant Moterry, z widelcem o skoku 140 mm, mocniejszymi hamulcami, szerszym zakresem biegów i cięższymi oponami.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.