Kolor | Matte Jet Black w/ Gloss Jet Black and Ultra Blue - Matte (BLK) | |
Rozmiar | S (27.5") M, L, XL (29") | |
Rama | Scalpel-Si, 100mm, SmartForm C1 Alloy, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Widelec | Lefty 2.0 Alloy OPI, 2Spring, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5) | |
Amortyzator tylny | RockShox Monarch RL, 100mm | |
Korba | Cannondale Si, BB30, 36/26 CNC Rings | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano XT, side swing | |
Przerzutka tylna | SRAM GX, 11-speed | |
Kaseta | SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42 | |
Łańcuch | SRAM 11-speed | |
Manetki | SRAM S Series, 2x11 | |
Hamulce | Shimano Deore MT500 hydro disc, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Deore MT500 hydro disc | |
Obręcze | Stan's NoTubes Crest S1, 32 hole, tubeless ready | |
Piasty | Lefty 60 front, Formula DHT-142x12, (Ai Offset dish - Rear) | |
Szprychy | DT-Swiss Champion (Ai Offset dish - Rear) | |
Opony | Schwalbe Racing Ralph Performance, 29x2.25", folding | |
Kierownica | Cannondale C2 flat, Butted AL2014 Alloy, 760mm | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5° | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | Prologo K3 | |
Sztyca | Cannondale C3, Micro Adjust, 6061 Alloy, 31.6x350mm (XS,S,M) 400mm (L,X) | |
Extra | N/A | |
Y | 2018 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dedykowany, asymetryczny napęd Ai umożliwił drastyczne skrócenie tylnego trójkąta dla jeszcze skuteczniejszego podjeżdżania i dynamicznej jazdy, bez zabierania miejsca dla tylnej opony lub ograniczania się tylko do napędów 1x.
Geometria OutFront to unikalne połączenie dwóch światów: płaski kąt daje stabilność na zjazdach, a wydłużony offset widelca zachowuje dużą zwrotność wszędzie indziej.
Niewiarygodnie sztywny i precyzyjny, nasz widelec Lefty pokonuje konkurencję pod względem prowadzenia i jakości ugięcia. Posiada wydłużony offset osi przedniego koła, dzięku czemu mogliśmy stworzyć nową geometrię OutFront, niedostępną dla konkurencji.
Miękkim ramom mówimy nie! Scalpel Si jest najsztywniejszym rowerem z tylną amortyzacją do XC, jaki znamy, dzięki tylnemu kołu o równym zaplocie, super krótkiemu tylnemu trójkątowi, sztywnym osiom LockR w zawieszeniu oraz karbonowej konstrukcji BallisTec.
Scalpel SE to bardziej trailowa odmiana naszej rakiety cross country. Skok tylnego koła zwiększyliśmy do 115 mm, przedniego do 120 mm, dodaliśmy tarcze hamulcowe 180 mm, szersze opony, napęd o większym zakresie przełożeń oraz sztycę opuszczaną!