Rozmiar | 44, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63 | |
Rama | SuperSix EVO, BallisTec Hi-MOD Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30a | |
Widelec | SuperSix EVO, SAVE, BallisTec Hi-MOD full Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race. | |
Korba | Cannondale HollowGram SiSL2, BB30a, w/ OPI SpideRing SL, 50/34 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Dura-Ace Di2 9150, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Dura-Ace Di2 9150 | |
Kaseta | Shimano Dura-Ace R9100, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG901, 11-speed | |
Manetki | Shimano Dura-Ace Di2 9150 | |
Hamulce | Shimano Dura-Ace 9100 | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Dura-Ace Di2 9150 | |
Obręcze | Mavic Cosmic Pro Carbon SL WTS | |
Piasty | Mavic Cosmic Pro Carbon SL, 100x9mm QR front, 130x9mm QR rear | |
Szprychy | Mavic Cosmic Pro Carbon SL | |
Opony | Mavic Yksion Pro SSC GripLink (F) / PowerLink (RR), folding, 700x25c | |
Kierownica | Cannondale Escape Hanger Carbon | |
Mostek | Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 31.8, 6 deg. w/ integrated Garmin Mount | |
Stery | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm carbon top cap | |
Siodło | Fi'zi:k Antares R3 w/ K:ium Rail | |
Sztyca | Cannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm (44-56), 400mm (58-63) | |
Kolor | Acid Red w/ Jet Black and Stealth Gray - Gloss (ARD) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.
Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzieki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.
Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!
Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.
Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dozywotnią gwarancją.