SuperSix EVO Hi-MOD Dura-Ace Di2 - Zoom

2018 SuperSix EVO Hi-MOD Dura-Ace Di2

Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2018 / SZOSOWE / ELITE / SuperSix EVO / SuperSix EVO Hi-MOD Dura-Ace Di2

Specyfikacja

Rozmiar44, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63
RamaSuperSix EVO, BallisTec Hi-MOD Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30a
WidelecSuperSix EVO, SAVE, BallisTec Hi-MOD full Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race.
KorbaCannondale HollowGram SiSL2, BB30a, w/ OPI SpideRing SL, 50/34
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano Dura-Ace Di2 9150, braze-on
Przerzutka tylnaShimano Dura-Ace Di2 9150
KasetaShimano Dura-Ace R9100, 11-28, 11-speed
ŁańcuchShimano HG901, 11-speed
ManetkiShimano Dura-Ace Di2 9150
HamulceShimano Dura-Ace 9100
Dźwignie hamulcoweShimano Dura-Ace Di2 9150
ObręczeMavic Cosmic Pro Carbon SL WTS
PiastyMavic Cosmic Pro Carbon SL, 100x9mm QR front, 130x9mm QR rear
SzprychyMavic Cosmic Pro Carbon SL
OponyMavic Yksion Pro SSC GripLink (F) / PowerLink (RR), folding, 700x25c
KierownicaCannondale Escape Hanger Carbon
MostekCannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 31.8, 6 deg. w/ integrated Garmin Mount
SterySuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm carbon top cap
SiodłoFi'zi:k Antares R3 w/ K:ium Rail
SztycaCannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm (44-56), 400mm (58-63)
KolorAcid Red w/ Jet Black and Stealth Gray - Gloss (ARD)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Magnus Cort wygrywa 10 etap TdF!
13.07.2022
Magnus Cort Nielsen w tym roku w Tour de France prezentuje się naprawdę imponująco. Wczoraj podkreślił to perfekcyjnym sprintem, który zapewnił mu zwycięstwo na 10. etapie.

Geometria

SuperSix EVO Hi-MOD Dura-Ace Di2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» ULTRA-SZTYWNY, DLA BŁYSKAWICZNYCH PRZYSPIESZEŃ

Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.

» WIĘKSZYMI PRĘDKOŚCIAMI I W WIĘKSZYM KOMFORCIE

Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzieki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.

» PROFILE TAP DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI

Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!

» REWELACYJNE PROWADZENIE

Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.

» ULTRA-LEKKI                                                   

Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dozywotnią gwarancją.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.