W poszukiwaniu najbardziej zrównoważonego zachowania podczas wyścigów, SuperSix EVO trafia w punkt. Jego niezrównane połączenie niskiej wagi, sztywności, aerodynamiki i gładkości jazdy daje ci przewagę na każdym etapie trasy wyścigu.
Kolor | Berzerker Green w/ Jet Black and Chrome - Gloss (REP) | |
Rozmiar | 48,50,52,54,56,58,60,63 | |
Rama | SuperSix EVO, BallisTec Hi-MOD Carbon, Di2 Compatible, SPEED SAVE, PressFit BB30a | |
Widelec | SuperSix EVO, SPEED SAVE, BallisTec full Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race | |
Korba | Cannondale SI, BB30,w/ FSA rings, 50/34 | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra GS | |
Kaseta | Shimano Ultegra 8000, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG701, 11-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra | |
Hamulce | Shimano Ultegra 8000 | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra 8000 | |
Obręcze | Cannondale HollowGram Si Carbon Clincher, 17mm inner, 35mm deep | |
Piasty | Cannondale HollowGram, sealed bearing, 18h (F), 24h (RR) | |
Szprychy | Sandvik double butted 1.8/2.0 | |
Opony | Schwalbe ONE, folding, 700x25c | |
Kierownica | Cannondale C1 Ultralight | |
Mostek | Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 31.8, 6 deg. w/ integrated Garmin Mount | |
Stery | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm alloy top cap | |
Siodło | FABRIC scoop shallow Race Ti | |
Sztyca | Cannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm | |
Y | 2018 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.
Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzieki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.
Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!
Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.
Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dozywotnią gwarancją.