SuperSix EVO Ultegra Di2 2018 - Zoom

2018 SuperSix EVO Ultegra Di2 2018

Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2018 / SZOSOWE / ELITE / SuperSix EVO / SuperSix EVO Ultegra Di2 2018

Specyfikacja

Rozmiar44, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63
RamaSuperSix EVO, BallisTec Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30
WidelecSuperSix EVO, BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
KorbaCannondale Si, BB30a, w/ FSA Rings, 50/34
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano Ultegra Di2 R8050 , braze-on
Przerzutka tylnaShimano Ultegra Di2 R8050
KasetaShimano Ultegra R8000, 11-28, 11-speed
ŁańcuchShimano HG601, 11-speed
ManetkiShimano Ultegra Di2 R8050
HamulceShimano Ultegra R8000
Dźwignie hamulcoweShimano Ultegra Di2 R8050
ObręczeMavic Aksium WTS
PiastyMavic Aksium
SzprychyMavic Aksium
OponyMavic Yksion Elite, folding, 700x25c
KierownicaCannondale C2, 2014 Alloy, Compact
MostekCannondale C2, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg.
SterySuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm Alloy top cap
SiodłoSelle Royal Seta S1
SztycaCannondale C2, UD Carbon, 25.4x350mm (44-56), 400mm (58-63)
ExtraN/A
KolorJet Black w/ Acid Red and Hazard Orange - Gloss (ARD)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Cannondale Moterra Neo
06.04.2022
Prawdziwa górska przygoda jest teraz w zasięgu. Przedstawiamy nowy model Moterra Neo!
Nowy Cannondale Topstone Carbon
04.04.2022
Dzięki nowemu, przeprojektowanemu modelowi Topstone Carbon jazda poza asfaltem będzie jeszcze przyjemniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Spośród kilku różnych konfiguracji możesz wybrać tę, która najlepiej pasuje do twojego stylu jazdy.

Geometria

SuperSix EVO Ultegra Di2 2018 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» ULTRA-SZTYWNY, DLA BŁYSKAWICZNYCH PRZYSPIESZEŃ

Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.

» WIĘKSZYMI PRĘDKOŚCIAMI I W WIĘKSZYM KOMFORCIE

Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzieki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.

» PROFILE TAP DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI

Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!

» REWELACYJNE PROWADZENIE

Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.

» ULTRA-LEKKI                                                   

Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dozywotnią gwarancją.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.