NOWY SLICE - Ultralekki i bardzo aerodynamiczny. Stabilny przy dużych prędkościach, ale szybki w zakrętach. Właściwie komfortowy… Nowy Slice zmienia definicję tego, czym jest i może być rower triatlonowy. Daj spokój ciężkim, topornym i nieporęcznym w użytkowaniu i transporcie rowerom, wsiądź na naszą nową triatlonową rakietę i daj się porwać w świat kosmicznych wyników.
Mikroamortyzacja Aero SAVE
Komfort to prędkość. Ultracienkie górne rurki tylnego trójkąta Naero Tech i dolne rurki AeroPlane to nie tylko niski opór powietrza, ale także niesłychany komfort, przez całe 180km.
Ultralight BallisTec Carbon
Ta sama technologia produkcji ram carbonowych, którą stosujemy w SuperSix EVO, pozwoliła nam osiągnąć wynik na wadze będący klasą sama dla siebie. Dzięki temu nasz rower triatlonowy podjeżdża i przyspiesza lepiej, niż większość rowerów szosowych.
Geometria RealTri
Nowa geometria Slice oparta została o dane zebrane podczas tysięcy sesji fittingowych zebranych przez naszego partnera, firmę Guru. W rezultacie zawodnik znajduję się bardziej w centrum roweru, przy zachowaniu niskich oporów powietrza, stabilności i kontroli.
Rury TAP
Rury ramy TAP (Truncated Aero Profile) zapewniają połączenie niskich oporów aerodynamicznych, sztywności i niskiej masy, a wrażenia z jazdy w niczym nie przypominają sztywnej i tępej charakterystyki tradycyjnych rur aero.
Redukcja oporu generowanego przez koło
Mały kanał za rurą podsiodłową redukuje dodatkowy opór generowany przez powietrze kumulujące się między kołem a ramą, dzięki czemu przy dużych prędkościach koło obraca się z mniejszym oporem.
Konstrukcja ułatwiająca życie
Bezpośrednio montowane hamulce, standardowy wspornik kierownicy, proste prowadzenie kabli i pionowe haki - dzięki temu Slice'a łatwo poskładać, transportować i serwisować. Oznacza to także mniej stresu i oszczędność czasu przed wyścigiem. Rama zmieści dwa bidony oraz baterię systemu Di2; oczywiście jest kompatybilna także z klasycznymi systemami sterowanymi mechanicznie.
Kolor | Exposed Matte Carbon w/ Gloss Geode Black and Brass Gold pin striping - BLE | |
Rozmiar | 48,51,54,57,60 | |
Rama | All New Slice, Hi-MOD BallisTec Carbon, AERO SAVE, Di2 ready, BB30A | |
Widelec | All New Slice, Hi-Mod BallisTec Carbon, 1-1/8" | |
Korba | Cannondale HollowGram SiSL2, BB30A, Aero Spider, Vision Trimax rings 53/39 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30A | |
Przerzutka przednia | Shimano Dura Ace Di2 9070, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Dura Ace Di2 9070 | |
Kaseta | Shimano Dura Ace 9000, 11-28 | |
Łańcuch | Shimano HG900, 11-speed | |
Manetki | Shimano Dura Ace Di2 9070 Aero/1 Button Extension Shifters | |
Hamulce | Shimano Dura-Ace 9000, Direct Mount | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Dura-Ace 9070 TT for base bar | |
Obręcze | Vision Metron 81 carbon clincher | |
Piasty | Vision Metron | |
Szprychy | Vision Metron | |
Opony | Schwalbe ONE, 700x25c, folding | |
Kierownica | Vision Carbon base bar/FSA Tri Max Extensions | |
Mostek | FSA OS-98 CSI, 31.8, 6 deg | |
Stery | Slice, Si, 25mm carbon top cap, 5mm hidden top cap | |
Siodło | Fizik Arione TriTone, Ki:um Rail | |
Sztyca | Slice Aero carbon | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |