Z pozoru grubas, ale jaki zręczny! Aluminiowa rama dozbrojona technologią System Integration i niemal nieograniczonymi mozliwościami grubych opon tworzy fat bike'a tak zwinnego, że będziesz miał ochotę nim jeździć nie tylko wtedy, kiedy spadnie śnieg!
CAAD - CANNONDALE ADVANCED ALUMINUM DESIGN
Olbrzymie doświadczenie Cannondale'a w tworzeniu aluminiowych ram znajduje odzwierciedlenie w technologii CAAD. Rama Fat CAAD jest niewiarygodnie lekka, sztywna tam, gdzie trzeba i stanowi doskonały przykład, jak powinno się budować ramy ze stopów.
GEOMETRIA FAT PERFORMANCE
Fat biki wcale nie muszą być ociężałe i ospałe. Fat CAAD jest gotowy do boju bez względu na porę roku. Czerpiąc z doświadczenia w budowie nowoczesnych ram XC dopracowaliśmy geometrię, tworząc rower zwinny i szybki.
LEFTY OLAF
Unikalne cechy widelców Lefty przydają się najbardziej tam, gdzie opony są grube. Olaf jest zaprojektowany specjalnie z myślą o fat bikach, oferując niezrównaną sztywność, płynność pracy i kompatybilność z szerokimi oponami i piastami. Jego charakterystyka ugięcia uwzględnia specyficzną jazdę na grubych oponach z niskim ciśnieniem Skok: 100 mm.
NAJWĘŻSZY ROZSTAW PEDAŁÓW
Zwany inaczej „współczynnikiem Q”, oznacza rzeczywisty rozstaw gwintów pedałów w ramionach korb i bezpośrednio wpływa na odległość stóp rowerzysty w czasie pedałowania. Dzięki technologii Si Fat CAAD odznacza się najwęższym (najlepszym) rozstawem wynoszącym 198 mm dla napędów 1x i 204 mm dla napędów 2x, co jest wynikiem do 25 mm lepszym od konkurencyjnych fat bików z oponami do 4,8 cala. Specjalny suport BB30XL o szerokości 120 mm i odsunięte zębatki pozwalają na komfortowe pedałowanie, bez naruszania linii łańcucha.
SUPER KRÓTKIE WIDEŁKI
Dzięki technologii Si mogliśmy skrócić tylne widełki Fat CAADa do rekordowych 456 mm i nadać mu zwinności, nawet pomimo zastosowania szerokich na 4,8 cala opon.
ZWIĘKSZONE WYPRZEDZENIE WIDELCA
Olbrzymie opony nie skręcają zbyt chętnie, zwłaszcza przy niskich prędkościach. Aby obejść niekorzystne zjawisko, wydłużyliśmy offset widelców w naszych fat bikach aż o 15 mm. Kąt główki ramy mógł pozostać relatywnie płaski, czyniąc rower stabilnym przy dużych prędkościach, będąc jednocześnie łatwym w prowadzeniu i zwinnym.
Lefty Olaf – offset 60mm / FattyFat Rigid – 55mm
Rozmiar | XS / S / M / L / XL | |
Rama | Fat CAAD, SmartFormed Alloy, BB30XL, 1.5 Si head tube | |
Widelec | Lefty Olaf, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with Enduro+ tune and updated controls, 60mm offset | |
Korba | Cannondale Si, BB30a, Fat Offset SpideRing, 30t | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale BB30XL, 160mm spindle / 120mm shell | |
Przerzutka tylna | SRAM XO1 | |
Kaseta | SRAM XG-1195, 10-42, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM X1, 11-speed | |
Manetki | SRAM XO1 | |
Hamulce | SRAM Guide hydraulic disc, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Guide | |
Obręcze | Sun Ringle MuleFut 80 SL, 26" | |
Piasty | Lefty 73 (front), Formula DHL-1971, 197x12mm thru (rear), 32 hole | |
Szprychy | DT Swiss Competition | |
Opony | Schwalbe Jumbo Jim 26x4.8", Snakeskin, tubeless | |
Kierownica | Cannondale C2 riser, 7075 double-butted alloy, 740mm, 6 degree rise, 9 degree backsweep | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, 5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | Fabric Scoop Radius Race, CroMo | |
Sztyca | Cannondale C2, 2 bolt, 7075, 31.6 x 400mm | |
Kolor | Matte Jet Black w/ Gloss Berzerker Green, Nearly Black, Jet Black - BLA | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Z pozoru grubas, ale jaki zręczny! Aluminiowa rama dozbrojona technologią System Integration i niemal nieograniczonymi mozliwościami grubych opon tworzy fat bike'a tak zwinnego, że będziesz miał ochotę nim jeździć nie tylko wtedy, kiedy spadnie śnieg!
PROFIL UŻYTKOWNIKA
Kolarze górscy chcący fat bika jeżdżącego inaczej, niż wszystkie – zwinnego, agresywnego i łatwego w pilotażu.