Lżejszy niż niejeden rower szosowy, SuperX stanowi doskonałą kombinację sztywności i lekkości, oferując przy tym wyjątkowy komfort jazdy przełajowej. Szybciej przyspiesza, pewniej pokonuje zakręty i przeszkody na trasie. SuperX to prawdziwe narzędzie do wygrywania zawodów.
ULTRA LEKKI
Zestaw ramy i widelca SuperX waży 1500 gramów, mniej niż niejedna rama konkurencji.
BALLISTEC CARBON
Wysokowytrzymałe, bardzo odporne na uderzenia kompozyty węglowe BallisTec pozwoliły stworzyć ramę przełajową o unikalnych właściwościach i zerwać z myśleniem o karbonie jak o delikatnym materiale. Specjalnie zaprojektowana struktura włókien rozprowadza naprężenia na większej powierzchni, nie tylko podnosząc komfort jazdy, ale i zwiększając trwałość konstrukcji.
SYSTEM TŁUMIENIA DRGAŃ SPEED SAVE
Górne i dolne widełki ramy SuperX wykonano w technologii SAVE. Spłaszczone profile przy łączeniach i specjalny układ włókien działają jak mikroamortyzacja. Tylny trójkąt ugina się w pionie kilka milimetrów, skutecznie tłumiąc drgania i uderzenia, pozostają przy tym sztywne wzdłużnie i poprzecznie w celu zachowania wzorowej sztywności przy pedałowaniu i wchodzeniu w zakręty.
TAPEROWANA GŁÓWKA
Kształt główki przypomina ścięty stożek, w którym na dwóch końcach osadzono łożyska sterów o średnicach 1 1/8” i 1 1/4”. W nich pracuje karbonowy widelec, świetnie komponujący się z właściwościami tylnego trójkąta ramy SAVE.
HAMULCE TARCZOWE
W przełajach jeździ się w każdych warunkach, dlatego dzisiaj hamulce tarczowe są w nich koniecznością. Świetnie radzą sobie z błotem i wodą pod każdą postacią, nie powodują zużycia powierzchni obręczy kół i pozwalają na zaprojektowanie większej elastyczności tylnego trójkąta ramy, niż tradycyjny hamulec szczękowy.
Rozmiar | 44 / 48 / 52 / 54 / 56 / 58 | |
Rama | SuperX Disc, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, BB30 | |
Widelec | SuperX Disc, BallisTec Hi-MOD Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, hollow forged, BB30, Wolftooth ring, 40t | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | FSA BB30 | |
Przerzutka tylna | SRAM Force CX1 Short Cage | |
Kaseta | SRAM PG-1170, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM PCX1 | |
Manetki | SRAM Force CX1 HRD Hydraulic Disc | |
Hamulce | SRAM Force HRD hydraulic disc, 160/140mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Force HRD Hydraulic Disc | |
Obręcze | Stan's Grail Team, tubeless, 24h front, 28h rear | |
Piasty | Stans 3.30 | |
Szprychy | DT Swiss Competition, 15g | |
Opony | Schwalbe ONEX, 700x33c | |
Kierownica | Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Ti bolts, 31.8, 6 deg. | |
Stery | SuperX, 1-1/4" lower bearing, 25mm carbon top cap | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Race, Ti Rails | |
Sztyca | Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 27.2mmx300mm | |
Kolor | Jet Black w/ Viserker Green and Magnesium White, Gloss - VEP | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |