Pełnowartościowy rower szosowy, z możliwościami wykraczającymi poza asfaltowe drogi, Slate to rower, którego chciałeś zanim jeszcze powstał. Poradzi sobie z dziurawym asfaltem, ze skokami przez krawężniki, ze skrótem przez park albo po prostu pokaże ci, jak emocjonujące mogą być grupowe przejażdżki. Slate to frajda!
DUŻE OPONY NA KOŁACH 650BX42C
Pomysł na Slate'a zrodził się, kiedy uświadomiliśmy sobie, że szosowe koła z oponą 42c mają niemal identyczną średnicę zewnętrzną, jak klasyczne koła szosowe z oponami 700x22c. W ten sposób osiągnęliśmy niesamowitą przyczepność w zakrętach i komfort jazdy na dużych oponach z prędkościami zwykłej szosówki i genialnym prowadzeniem.
GEOMETRIA „FULL FUN”
Skoro nie musieliśmy iść na kompromisy związane z założeniem dużych opon na duże koła, geometria Slate'a została zoptymalizowana pod kątem czerpania maksimum radości z jazdy w każdych warunkach. Krótki tylny trójkąt zapewnia wysoką zwrotność, a dłuższy przód ramy i łagodny kąt główki stabilność na trudnych i szybkich odcinkach poza asfaltem. Pozycja kolarza plasuje się pomiędzy agresywną sylwetką na rowerach Elite Race i łagodną na rowerach Endurance.
LEFTY OLIVER
Powstał specjalnie dla Slate'a, jako uzupełnienie jego szerokiej wszechstronności. Posiada 30 mm skoku z silnym tłumieniem wolnej kompresji i unikalną technologią sprężyny negatywnej COG, dzięki czemu nie buja w czasie jazdy. Dodatkowo można go zablokować. Posiada regulację tłumienia powrotu, karbonową goleń zewnętrzną i aluminiową wewnętrzną. To najbardziej dopracowany amortyzator dla rowerów szosowych.
SAVE PLUS MICRO -SUSPENSION SYSTEM
Unikalny kształt górnych i dolnych widełek tylnego trójkąta zachowuje absolutną sztywność boczną i skrętną, radząc sobie jednocześnie z pochłanianiem większych nierówności. Dokładnie takich cech trzeba na dziurawych drogach i szutrowych szlakach.
KOMPATYBILNOŚĆ ZE SZTYCAMI REGULOWANYMI
Nic tak nie uwalnia na szlaku, jak regulowana sztyca. Pasują modele o średnicy zewnętrznej 27,2 mm i wewnętrznym prowadzeniem przewodu.
OŚ PRZELOTOWA SYNTACE 142X12
Os przelotowa o średnicy 12 mm wydatnie podnosi sztywność tylnego koła. Wymienny hak przerzutki jest specjalnie gwintowany."
Rozmiar | S / M / L / XL | |
Rama | Slate, SmartFormed 6069 Alloy, Di2 ready, SAVE PLUS, BB30a | |
Widelec | Cannondale Lefty Oliver Carbon w/ PBR, 30mm Travel, 45mm offset | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, hollow forged, BB30a, w/ OPI SpideRing 44T | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | FSA BB30 Bearings | |
Przerzutka tylna | SRAM Force CX1 Long Cage | |
Kaseta | SRAM X1 XD Drive 10-42 | |
Łańcuch | SRAM PC-1170, 11-speed | |
Manetki | SRAM Force CX1 Hydraulic Disc | |
Hamulce | SRAM Force CX1 Hydraulic Disc, 160/140mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Force CX1 Hydraulic Disc | |
Obręcze | Slate Disc, 650b, 28H, welded | |
Piasty | Lefty 50 Road front, Formula 142x12mm thru rear, 28h | |
Szprychy | DT Swiss Aerolite | |
Opony | Cannondale Slate Folding TRS tubeless, 650x42c, by Panaracer | |
Kierownica | Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. 100mm | |
Stery | Tange Seiki Head Shock Integrated | |
Siodło | Fabric Scoop Radius Race, Ti Rails | |
Sztyca | Cannondale C1, Alloy, 27.2mm x 350mm | |
Kolor | Black Anodized w/ Nearly Black and Anodized Purple - BLA | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Pełnowartościowy rower szosowy, z możliwościami wykraczającymi poza asfaltowe drogi, Slate to rower, którego chciałeś zanim jeszcze powstał. Poradzi sobie z dziurawym asfaltem, ze skokami przez krawężniki, ze skrótem przez park albo po prostu pokaże ci, jak emocjonujące mogą być grupowe przejażdżki. Slate to frajda!
PROFIL UŻYTKOWNIKA
Szosowcy szukający nowych wrażeń, kolarze górscy lub amatorzy sportów ekstremalnych, poszukujący wartości dodanej w kolarstwie szosowym. Doświadczeni chcący przekraczać granice oraz początkujący oczekujący od roweru wyrozumiałości.