TRIGGER

WSZĘDZIE W GÓRACH, ZAWSZE NA 100%

Wielkie góry to wielkie zjazdy, wszędzie i przez cały dzień. Dzięki unikalnej technologii podwójnego skoku zawieszenia, rozwiązaniom Asymetrycznej Integracji i dopieszczonej geometrii all mountain, nowy Trigger z łatwością stawi czoła nawet największym wyzwaniom i najwyższym górom, oferując bezpieczeństwo, stabilność i pewność jazdy, bez względu jak bardzo poniesie cię fantazja. Stworzony dla tych, którzy są wszędzie w górach i zawsze na 100%.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» GEMINI SHOCK

Zupełnie nowy tłumik Gemini charakteryzuje się podwójną naturą i to ty decydujesz, jak ma się zachować na trasie. Legendarna jakość działania tłumików Float X i DPS, z wyjątkowymi cechami tylko w Cannondale. W trybie HUSTLE zawieszenie ma mniejszy skok, rower pozostaje częściej w początkowej fazie skoku, utrzymując wzorową trakcję i jakość tłumienia w każdym terenie. Tryb FLOW jest idealny na zjazdy, otwiera geometrię, wykorzystuje pełen skok zawieszenia, pochłania największe przeszkody, wprost przepływając po nich z pełną prędkością.

» KRÓTKIE WIDEŁKI - ŻADNYCH OGRANICZEŃ

Tylko dzięki Asymetrycznej Integracji (Ai) jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty - krótkie widełki tylnego koła są sztywne bocznie i nie idą na żadne kompromisy. Niesamowita zwrotność, przy zachowaniu miejsca dla dużej opony, mocniejsze koło i fenomenalna przyczepność. To wszystko dzięki Ai!

» GEOMETRIA ALL MOUNTAIN

Krókie widełki tylnego koła i stromy kąt sztycy połączyliśmy z długim przednim trójkątem i płaskim kątem główki, abyś mógł wspinać się jak kozica, mknąć zwinnie przez ciasne zakręty niczym zająć w polu i masakrować zjazdy, jak grizzly… koszyki pinknikowe! Obudź w sobie zwierzę!

  • Kąt główki 66 stopni
  • Zaprojektowane dla szerokich kierownic i krótkich mostków dla maksimum kontroli
  • Najkrótsze tylne widełki na rynku (420 mm)
  • Stromy kąt sztycy wspomaga efektywne pedałowanie

» SPRAWDZONY UKŁAD WIELOZAWIASOWY

Dzięki dodatkowej dźwigni pomiędzy wahaczem a tłumikiem, nasi inżynierowie są w stanie idealnie zaprogramować krzywą ugięcia tylnego koła, zapewniając optymalną czułość w każdej fazie skoku, również w czasie hamowania, zachowując wzorową sztywność i trwałość jednozawiasowego systemu.

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.