Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | Bad Habit 27+, 120mm, BallisTec Carbon, SmartForm C1 Alloy swingarm, Ai offset, Carbon Link, PF30, Flat Mount Brake, Pivoting Der Hanger, 1.5 Si headtube | |
Widelec | RockShox Pike RC 120mm, Solo Air Spring, Charger Damper BOOST 110x15, Maxle Stealth, 51mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float DPS Performance EVOL SV, 3 Position Adjust | |
Korba | Cannondale Si, BB30 w/ Ai SpideRing, X-Sync®, 30t | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | N/A | |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle, 12-speed | |
Kaseta | SRAM 1275 Eagle 10-50t, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM GX Eagle w/ Powerlock, 12-speed | |
Manetki | SRAM GX Eagle 12-speed Trigger | |
Hamulce | SRAM Guide R, Centerline Rotors, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Guide R | |
Obręcze | WTB Scraper i40 TCS 27.5", 40mm inner, Tubeless Ready | |
Piasty | Formula 110x15 w/30mm end caps front, Custom DT-Swiss 370, 148x12 Ai Offset dish - rear straight pull 28 hole rear. | |
Szprychy | DT Swiss Competition | |
Opony | Maxxis Rekon 27.5x2.8" 120 TPI, 3C, EXO Protection, Tubeless Ready | |
Kierownica | Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 60mm, 31.8, 5° | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Elite | |
Sztyca | RaceFace Aeffect Dropper, 31.6mm, 125/150mm travel. | |
Extra | N/A | |
Kolor | Acid Green w/ Jet Black - Gloss (ARG) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Wyjątkowo krótkie tylne widełki i zastosowanie asymetrycznego napędu Ai zapewniają zwarte prowadzenie w zakrętach i sporo miejsca dla grubych opon 3”.
Szeroka piasta z osią 148x12 mm w standardzie Boost, z unikalnym, symetrycznym zaplotem Ai, czynią tylne koło Bad Habita najsztywniejszym w swojej klasie.
Geometria OutFront świetnie spisuje się w połączeniu z kołami 27,5+. Płaski kąt główki pozwala na swobodne pokonanie stromych zjazdów, a duży offset przedniej osi utrzymuje zwrotność na wysokim poziomie, nawet przy niskich prędkościach.
(Lefty z geometrią OutFront posiada offset 55 mm, pozostałe modele – 51 mm, największy dostępny w standardowych widelcach)
Super-wysoka przyczepność opon 27,5+ to wysokie wymagania stawiane przedniemu amortyzatorowi. Tylko Lefty jest w stanie im sprostać równie dobrze. Oferuje precyzyjne sterowanie, świetną sztywność boczną i super gładką pracę, nawet pod dużym obciążeniem.