Kolor | Jet Black w/ Chrome and Cashmere - Satin / Gloss (BLE) | |
Rozmiar | S (27.5") M, L, XL (29") | |
Rama | Scalpel-Si, 100mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Widelec | Lefty 2.0 Carbon, 2Spring, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc Full Sprint remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5) | |
Amortyzator tylny | RockShox Monarch XX, 100mm, Full Sprint remote | |
Korba | Cannondale HollowGram SiSL2, BB30, 26/36 Praxis chainrings | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano XTR Di2, direct mount, 2x | |
Przerzutka tylna | Shimano XTR Di2, 11-speed | |
Kaseta | Shimano XTR, 11-40, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG901, 11-speed | |
Manetki | Shimano XTR Di2, 2x11 | |
Hamulce | Shimano XTR Race, 160/160mm, Ice Tech Rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano XTR Race, carbon lever | |
Obręcze | ENVE Carbon M50, Tubeless Ready,28h | |
Piasty | Lefty 60 front, Chris King ISO rear, 142x12, 28 hole (Ai Offset dish - Rear) | |
Szprychy | DT Swiss AeroLite (Ai Offset dish - Rear) | |
Opony | Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.25", folding, Tubeless Ready | |
Kierownica | ENVE Carbon Sweep, flat, 740mm | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | Prologo Zero II CPC Nack Carbon | |
Sztyca | ENVE Carbon, Di2 compatible, 31.6x400mm | |
Extra | Tubeless Kit | |
Y | 2018 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dedykowany, asymetryczny napęd Ai umożliwił drastyczne skrócenie tylnego trójkąta dla jeszcze skuteczniejszego podjeżdżania i dynamicznej jazdy, bez zabierania miejsca dla tylnej opony lub ograniczania się tylko do napędów 1x.
Geometria OutFront to unikalne połączenie dwóch światów: płaski kąt daje stabilność na zjazdach, a wydłużony offset widelca zachowuje dużą zwrotność wszędzie indziej.
Niewiarygodnie sztywny i precyzyjny, nasz widelec Lefty pokonuje konkurencję pod względem prowadzenia i jakości ugięcia. Posiada wydłużony offset osi przedniego koła, dzięku czemu mogliśmy stworzyć nową geometrię OutFront, niedostępną dla konkurencji.
Miękkim ramom mówimy nie! Scalpel Si jest najsztywniejszym rowerem z tylną amortyzacją do XC, jaki znamy, dzięki tylnemu kołu o równym zaplocie, super krótkiemu tylnemu trójkątowi, sztywnym osiom LockR w zawieszeniu oraz karbonowej konstrukcji BallisTec.
Scalpel SE to bardziej trailowa odmiana naszej rakiety cross country. Skok tylnego koła zwiększyliśmy do 115 mm, przedniego do 120 mm, dodaliśmy tarcze hamulcowe 180 mm, szersze opony, napęd o większym zakresie przełożeń oraz sztycę opuszczaną!