Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Rozmiar46, 51, 54, 56, 58, 61
RamaSuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 142x12 thru-axle
WidelecSuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 100x12mm thru-axle, 55mm offset
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30-83, 119mm Ai Spindle, OPI SpideRing, X-Sync®, 40t
PedałyN/A
Wkład suportuFSA BB30 Bearings
Przerzutka przedniaN/A
Przerzutka tylnaShimano XT Di2
KasetaShimano 105, 11-32, 11-speed
ŁańcuchShimano HG601, 11-speed
ManetkiShimano R785 Di2 hydro disc
HamulceShimano RS805 hydro disc, 160/160mm
Dźwignie hamulcoweShimano R785 Di2 hydro disc
ObręczeCannondale HollowGram, Carbon Clincher Disc, 19mm inner, 35mm deep, tubeless ready
PiastyCannondale HollowGram Disc, 100x12 thru axle front 24h , 142x12 thru axle rear, 28h (Ai offset dish), Centerlock
SzprychyStainless steel, double butted 2.0/1.8/2.0, straight pull (Ai Offset - Rear)
OponySchwalbe X-ONE, Microskin, TL-Easy, Folding, 700x33c
KierownicaCannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact
MostekCannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg.
SterySuperX, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/ reducer, 25mm carbon top cap
SiodłoFabric Scoop Shallow Race
SztycaCannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm (46-56), 400mm (58-61)
ExtraStan's NoTubes Valve Stems, Shimano MT-800 Di2 Display
KolorJet Black w/ Anthracite, Acid Red, Hazard Orange, Nitro and Volt - Gloss (BLK)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Magnus Cort wygrywa 10 etap TdF!
13.07.2022
Magnus Cort Nielsen w tym roku w Tour de France prezentuje się naprawdę imponująco. Wczoraj podkreślił to perfekcyjnym sprintem, który zapewnił mu zwycięstwo na 10. etapie.

Geometria

SuperX Di2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» OSZAŁAMIAJĄCA PRZYCZEPNOŚĆ, BEZ KOMPROMISÓW!

Unikalny, asymetryczny napęd Ai pozwolił na radykalne skrócenie tylnych widełek, co wprost przekłada się na świetną trakcję, żwawe prowadzenie, zapewniając wciąż dużo miejsca dla zabłoconych opon przełajowych lub tych o szerokości do 40 mm.

» NAJLEPSZE STEROWANIE

Geometria OutFront zapewnia stabilne prowadzenie na technicznych zjazdach i zwinność wszędzie indziej. Dokładnie te cechy, których potrzebujesz w dzisiejszym cyklokrosie!

» SUPERLEKKOŚĆ, SUPERSZTYWNOŚĆ

Karbonowa rama BallisTec, korby z technologią SI oraz tylne koło z równym zaplotem, dostosowane do wymogów Asymetrycznej Integracji (Ai) są gwarantami idealnej sztywności z zachowaniem minimalnej wagi. Świetne przyspieszenia i lekkość w przenoszeniu.

» ZWIĘKSZONA PRZESTRZEŃ DLA OPON

Przestrzeń między widełkami tylnego koła pozwala na rzadsze zmiany koła w czasie najbardziej błotnistych zawodów, a także na stosowanie opon o szerokości do 40 mm i zmiany SuperX w maszynę do eksploracji i jazdy po szutrach.

» GŁADKIE JAK BELGIJSKIE ALE

Płynność jazdy zapewniają tylne widełki z technologią SPEED SAVE, utrzymując trakcję tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz - na wyboistych technicznych odcinkach i na stromych podjazdach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.