Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorJet Black w/ Anthracite, Acid Red, Hazard Orange, Nitro and Volt - Gloss (BLK)
Rozmiar46, 51, 54, 56, 58, 61
RamaSuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 142x12 thru-axle
WidelecSuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 100x12mm thru-axle, 55mm offset
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30-83, 119mm Ai Spindle, OPI SpideRing, X-Sync®, 40t
PedałyN/A
Wkład suportuFSA BB30 Bearings
Przerzutka przedniaN/A
Przerzutka tylnaShimano XT Di2
KasetaShimano 105, 11-32, 11-speed
ŁańcuchShimano HG601, 11-speed
ManetkiShimano R785 Di2 hydro disc
HamulceShimano RS805 hydro disc, 160/160mm
Dźwignie hamulcoweShimano R785 Di2 hydro disc
ObręczeCannondale HollowGram, Carbon Clincher Disc, 19mm inner, 35mm deep, tubeless ready
PiastyCannondale HollowGram Disc, 100x12 thru axle front 24h , 142x12 thru axle rear, 28h (Ai offset dish), Centerlock
SzprychyStainless steel, double butted 2.0/1.8/2.0, straight pull (Ai Offset - Rear)
OponySchwalbe X-ONE, Microskin, TL-Easy, Folding, 700x33c
KierownicaCannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact
MostekCannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg.
SterySuperX, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/ reducer, 25mm carbon top cap
SiodłoFabric Scoop Shallow Race
SztycaCannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm (46-56), 400mm (58-61)
ExtraStan's NoTubes Valve Stems, Shimano MT-800 Di2 Display
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

EF - nowe twarze, sprawdzony sprzęt
22.01.2020
Ekipa Education First Pro Cycling rozpoczęła sezon wyścigowy
Cannondale CAAD13 Disc 105 wygrywa!
15.01.2020
Nasz nowy Cannondale CAAD13 zdobywa tytuł „Road Bike of the Year”!

Geometria

SuperX Di2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» OSZAŁAMIAJĄCA PRZYCZEPNOŚĆ, BEZ KOMPROMISÓW!

Unikalny, asymetryczny napęd Ai pozwolił na radykalne skrócenie tylnych widełek, co wprost przekłada się na świetną trakcję, żwawe prowadzenie, zapewniając wciąż dużo miejsca dla zabłoconych opon przełajowych lub tych o szerokości do 40 mm.

» NAJLEPSZE STEROWANIE

Geometria OutFront zapewnia stabilne prowadzenie na technicznych zjazdach i zwinność wszędzie indziej. Dokładnie te cechy, których potrzebujesz w dzisiejszym cyklokrosie!

» SUPERLEKKOŚĆ, SUPERSZTYWNOŚĆ

Karbonowa rama BallisTec, korby z technologią SI oraz tylne koło z równym zaplotem, dostosowane do wymogów Asymetrycznej Integracji (Ai) są gwarantami idealnej sztywności z zachowaniem minimalnej wagi. Świetne przyspieszenia i lekkość w przenoszeniu.

» ZWIĘKSZONA PRZESTRZEŃ DLA OPON

Przestrzeń między widełkami tylnego koła pozwala na rzadsze zmiany koła w czasie najbardziej błotnistych zawodów, a także na stosowanie opon o szerokości do 40 mm i zmiany SuperX w maszynę do eksploracji i jazdy po szutrach.

» GŁADKIE JAK BELGIJSKIE ALE

Płynność jazdy zapewniają tylne widełki z technologią SPEED SAVE, utrzymując trakcję tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz - na wyboistych technicznych odcinkach i na stromych podjazdach.

Technologie

BALLISTEC CARBON

Bardzo stabilna karbonowa konstrukcja umożliwiła nam uzyskanie ekstremalnie niskiej masy, co nie odbiło się jednak na sztywności i stabilności ramy

Więcej informacji    >>
BALLISTEC CARBON

MIKROAMORTYZACJA SAVE

Tylny trójkąt posiada wbudowane małe strefy amortyzacji, które poprawiają trakcję tylniego koła, zwiększają prędkość, poprawiają precyzję i podnoszą komfort. Zoptymalizowane do współpracy z widelcem SPEED SAVE.

Więcej informacji    >>
MIKROAMORTYZACJA SAVE

SYSTEM INTEGRATION

(Integracja Systemowa) To nasza filozofia projektowania ram i kluczowych komponentów jako jednolity system, w celu uzyskania jeszcze lepszej wydajności.

Więcej informacji    >>
SYSTEM INTEGRATION

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.