Kolor 1 | Emerald (EMR) | |
Rozmiar | SM, MD, LG, XL | |
Rama | BallisTec Carbon Frame, removable downtube battery, Kingpin suspension system, 12x148 thru-axle, dropper post compatible | |
Widelec | All-New Lefty Oliver Carbon, 30mm travel, Chamber Damper w/ All-Over tune, ISO High-Ride air spring, tapered steerer, 650b, 55mm offset | |
Motor | Bosch Performance Line CX 250W | |
Akumulator | Bosch PowerTube 500Wh | |
Jednostka | Bosch Kiox | |
Ładowarka | Bosch 4A | |
Korba | FSA Bosch E-Bike, 44T | |
Przerzutka tylna | SRAM X01 Eagle eTap AXS | |
Kaseta | SRAM XG-1275, GX Eagle, 10-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM X01 Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM Force eTap AXS HRD, 2x12 | |
Hamulce | SRAM Force AXS, 180/160mm Centerline rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Force AXS | |
Obręcze | WTB ST i25 TCS, 32h, tubeless ready | |
Piasty | (F) Formula, Lefty (R) Formula, 12x148mm thru-axle | |
Szprychy | Stainless Steel, 14g | |
Opony | WTB Resolute, 650b x 42c, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 3, butted 6061 alloy, 16 deg flare drop | |
Mostek | Cannondale, 6061 Alloy, 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/reducer, 25mm Carbon top cap | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Race, ti rails | |
Sztyca | Promax SP-9032, Carbon, 27.2 | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Kolor | Emerald (EMR) | |
SKU | C62101M | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Połączyliśmy naszego najbardziej zaawansowanego gravela z najlepszym systemem napędowym Bosch, aby stworzyć potężną, uniwersalną maszynę o wyjątkowych właściwościach jezdnych i zasięgu do 125 km.
Wyjątkowy rower wymaga wyjątkowych rozwiązań konstrukcyjnych. Dlatego połączyliśmy sprawdzone, super lekkie i czułe zawieszenie KingPin z nowatorskim widelcem Lefty Oliver o skoku 30 mm, aby uzyskać jeszcze lepszą kontrolę i komfort na długie i szybkie trasy.
Topstone Carbon Lefty jest wyposażony w opony o mniejszej średnicy i większej objętości 650 x 47c, które zapewniają jeszcze większe możliwości terenowe i komfort jazdy.
E-gravel ma wszystko co trzeba. Prześwit dla szerokich opon, mnóstwo mocowań bagażu i akcesoriów, tylna oś Speed Release, możliwość montażu sztycy regulowanej. A do tego udoskonalona geometria przekładająca się na stabilną i wygodną pozycję rowerzysty. Tylko jedno jest na nim niemożliwe: jazda bez uśmiechu na twarzy.