Kolor 1 | Jet Black w/ Cashmere (CAS) | |
Kolor 2 | Matte Black (BBQ) | |
Rozmiar | 44, 48, 51, 54, 56, 58, 60, 62 | |
Rama | SuperSix EVO Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Speed Release thru-axle, SAVE, PF30a, flat mount disc, integrated seat binder | |
Widelec | SuperSix EVO Carbon, SAVE, integrated crown race, 12x100mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" steerer and 55mm offset (44-54cm), 1/8" to 1-3/8” steerer and 45mm offset (56-62cm) | |
Korba | Cannondale 1, BB30a, 52/36 | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra | |
Kaseta | Shimano 105, 11-32, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra, 11-speed | |
Hamulce | Shimano Ultegra hydraulic disc, 160/160mm RT800 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra | |
Obręcze | HollowGram 35, Carbon, 24h front, 28h rear, 35mm deep, 19mm IW, tubeless ready | |
Piasty | (F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram 3-pawl, sealed bearing, 12x142mm centerlock | |
Szprychy | HollowGram, 2.0/1.8/2.0, straight-pull | |
Opony | Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 25c, reflective strip | |
Kierownica | HollowGram SAVE SystemBar, Carbon, 8 deg. pitch adjust | |
Mostek | HollowGram KNOT, Alloy w/ cable cover, -6° | |
Stery | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" (44-54cm), 1-1/8" - 1-3/8" (56-62cm) | |
Grips | Cannondale Bar Tape, 3.5mm | |
Siodło | Fizik Aliante Delta, S-alloy rails | |
Sztyca | HollowGram 27 SL KNOT, Carbon, 2 bolt clamp, 330mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Extra | Null | |
Kolor | Matte Black (BBQ) | |
SKU | C11651M | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
30 watów. Tyle mocy oszczędzają nowe aerodynamiczne przekroje rur i zintegrowane rozwiązania nowego SuperSix EVO przy 48 km/h w porównaniu z poprzednią generacją.
Oto nasza najlżejsza rama do hamulców tarczowych. Kiedy nachylenie podjazdu rośnie, nowy SuperSix EVO jest gotowy do ucieczki.
Wyścigowa geometria i sztywność dla wybuchowej prędkości. Lepsza mikro-amortyzacja i prześwit dla szerokich opon dla zaskakującego komfortu. Efektem tego połączenia jest wybitna precyzja sterowania i niezrównane wrażenia z jazdy.