Kolor 1 | Stealth Gray (SGY) | |
Rozmiar | 47, 51, 54, 56, 58, 60, 62 | |
Rama | SystemSix Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, SAVE, PF30a, flat mount disc, 12x142 Speed Release thru-axle | |
Widelec | Hi-MOD Carbon, 1-1/8" - 1-1/4" steerer, 12x100mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, 55mm offset (47-51cm) 45mm offset (54-62cm) | |
Korba | Shimano Ultegra Di2 R8100, 52/36 | |
Wkład suportu | FSA PF30A to 24mm Reducer | |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra Di2 R8150 | |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed | |
Kaseta | Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12- speed | |
Łańcuch | Shimano Ultegra, 12-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra Di2 R8170, 2x12-speed | |
Hamulce | Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc, 160/140mm MT800 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc | |
Obręcze | HollowGram 64 KNØT, Carbon, 20h front, 24h rear, 64mm deep, 21mm IW, tubeless ready | |
Piasty | (F) HollowGram KNØT, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram KNØT, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 350 internals | |
Szprychy | HollowGram, 2.0/1.8/2.0, straight-pull | |
Opony | Vittoria Rubino Pro Speed, 700 x 25c | |
Kierownica | HollowGram KNØT SystemBar, Carbon, 8 deg. pitch adjust | |
Mostek | HollowGram KNØT, Alloy w/ cable cover, -17° | |
Stery | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4 | |
Grips | Cannondale Bar Tape, 3.5mm | |
Siodło | Fizik Aliante Delta, S-alloy rails | |
Sztyca | HollowGram 60 KNØT Carbon, 330mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
SKU | C11231U | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
SystemSix generuje najniższy opór aerodynamiczny spośród wszystkich rowerów szosowych na rynku, dzięki czemu każdy kolarz może jechać szybciej i przy mniejszym wysiłu.
SystemSix wyprzedza rywali, i to nie tylko tam, gdzie byś się tego spodziewał. Jest szybszy w sprincie, na zjazdach, a nawet na większości podjazdów, oszczędzając waty tak samo w ucieczce, w peletonie i w ogonie.
SystemSix w pełni wykorzystuje zalety hamulców tarczowych, opon o dużej objętości i geometrii inspirowanej EVO. Radykalna redukcja oporu powietrza. Doskonałe prowadzenie. Wybuchowa wydajność. Wykorzystaj swoją moc do ostatniego wata.