Kolor 1 | Tinted Blue (TBL) | |
Rama | Scalpel Hi-MOD Carbon, 100mm travel, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube,Speed Release 12mm thru axle, SRAM UDH, 55mm chainline, Stash compatible | |
Widelec | Lefty Ocho 120 Carbon, 110mm, Chamber Damper with remote lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 50mm offset | |
Amortyzator tylny | RockShox SIDLuxe Select+, 2-Pos mode adjust, adjustable rebound | |
Korba | SRAM XO Eagle T-Type, X-Sync, 30t | |
Wkład suportu | SRAM PF30 MTB83 | |
Przerzutka tylna | SRAM XO Eagle AXS T-Type | |
Kaseta | SRAM XO T-Type EAGLE AXS, 10-52, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM XO Eagle T-Type, 12-speed | |
Manetki | SRAM AXS T-Type Pod Controller | |
Hamulce | SRAM Level TLM hydraulic disc, 160/160mm CenterLine rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Level TLM hydraulic disc | |
Obręcze | HollowGram XC-S 27, Lightweight, Hi-Impact Carbon, 27mm inner width, 28h, tubeless ready | |
Piasty | (F) HollowGram Lefty 60 / (R) HollowGram w/DT Swiss 350 Star Ratchet internals, 12x148mm thru-axle | |
Szprychy | DT Swiss Competition Race, straight-pull | |
Opony | (F) Maxxis Aspen WT 29x2.4", EXO Protection, tubeless ready / (R) Maxxis Recon Race WT 29x2.4", EXO Protection, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 1 Flat, Carbon, 31.8mm, 9° backsweep, 760mm | |
Mostek | Cannondale 1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Grips | Cannondale XC Silicone | |
Siodło | Prologo Dimension NDR, Tirox rails | |
Sztyca | Cannondale C1 Carbon, 31.6x400mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Extra | Tubeless Valves | |
SKU | C24123U | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, nasz opatentowany system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga - to przepis na zwycięstwo.
Lefty to po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej czuły i najbardziej precyzyjny ultralekki widelec na rynku. Niepowtarzalna konstrukcja pozwoli ci płynąć po nierównościach w pełnej kontroli.