Kolor 1 | White (WHT) | |
Rozmiar | SM, MD, LG, XL | |
Rama | Scalpel Hi-Mod Carbon, 100mm travel, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, UDH Hanger, PF30-83, Tapered Headtube, Speed Release 12mm thru axle, 55mm chainline, Stash compatible | |
Widelec | Lefty Ocho Carbon, 100mm, Chamber Damper with remote lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float DPS Performance Elite EVOL, remote lockout, adjustable rebound | |
Korba | SRAM X1 Carbon Eagle, 34T, 55mm chainline | |
Wkład suportu | SRAM DUB PF30 MTB83 | |
Przerzutka tylna | SRAM X1 Eagle AXS | |
Kaseta | SRAM XG-1295, X01 Eagle, 10-52, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM Eagle AXS, 12-speed | |
Hamulce | SRAM Level TLM hydraulic disc, 160/160mm CenterLine rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Level TLM hydraulic disc | |
Obręcze | HollowGram 25, Superlight Hi-Impact Carbon, 28h, 25mm IW, tubeless ready | |
Piasty | (F) HollowGram Lefty 60 / (R) HollowGram w/DT Swiss Star Ratchet internals, 12x148mm | |
Szprychy | DT Swiss Competition Race, straight-pull | |
Opony | (F) Schwalbe Racing Ray EVO, 29 x 2.25", SnakeSkin, Addix Speedgrip, tubeless ready, (R) Schwalbe Racing Ralph EVO, 29 x 2.25", SnakeSkin, Addix Speed, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 1 Flat, Carbon, 31.8mm, 9° back, 760mm | |
Mostek | Cannondale 1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Integrated Sealed Bearing, Tapered | |
Grips | Cannondale XC Silicone | |
Siodło | Prologo Dimension NDR, Tirox rails | |
Sztyca | Cannondale 1, UD Carbon, 31.6 x 400mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Extra | Stash Kit (Fabric 8-in-1 Mini Tool and Dynaplug tubeless puncture repair tool), Tubeless valve stems | |
SKU | C24202M | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, nasz opatentowany system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga - to przepis na zwycięstwo.
Lefty to po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej czuły i najbardziej precyzyjny ultralekki widelec na rynku. Niepowtarzalna konstrukcja pozwoli ci płynąć po nierównościach w pełnej kontroli.