Kolor 1 | Stealth Grey w/ Green (SGY) | |
Kolor 2 | Graphite (GRA) | |
Rozmiar | SM, MD, LG, XL | |
Rama | All-New, 100mm travel, BallisTec Carbon, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube, Speed Release 12mm thru axle, Ai Offset, Stash compatible | |
Widelec | Lefty Ocho, 100mm, Chamber Damper with remote lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float DPS Performance Elite EVOL, remote lockout, adjustable rebound | |
Korba | HollowGram, BB30a, OPI SpideRing, 32T, Ai offset | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | Shimano Deore XT | |
Kaseta | Shimano XT, 10-51, 12-speed | |
Łańcuch | Shimano XT, 12-speed | |
Manetki | Shimano XT, 12-speed | |
Hamulce | Shimano Deore XT M8100 hydraulic disc, 160/160mm XT rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Deore XT M8100 | |
Obręcze | HollowGram 25, Superlight Hi-Impact Carbon, 28h, 25mm IW, tubeless ready | |
Piasty | (F) Lefty 60 (R) DT Swiss, 12x148 | |
Szprychy | HollowGram 2.0/1.8/2.0 | |
Opony | (F) Schwalbe Racing Ralph, 29 x 2.25", Snake Skin, Addix Speed Compound, tubeless ready, (R) Schwalbe Racing Ralph, 29 x 2.25", Snake Skin, Addix Speed Compound, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31.8mm, 3° rise, 8° sweep, 760mm | |
Mostek | Cannondale 1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Siodło | Prologo Dimension NDR, STN rails | |
Sztyca | Cannondale 2, 7075 Alloy, 31.6 x 400mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Extra | Stash Kit (Fabric 8 in 1 Mini Tool and Dynaplug tubeless puncture repair tool) | |
Kolor | Slate Gray (SLT) | |
SKU | C24301M | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, nasz opatentowany system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga - to przepis na zwycięstwo.
Lefty to po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej czuły i najbardziej precyzyjny ultralekki widelec na rynku. Niepowtarzalna konstrukcja pozwoli ci płynąć po nierównościach w pełnej kontroli.