Rower godny Mistrza Świata w Enduro. Platforma, która teraz jest jeszcze lepsza, niż kiedykolwiek przedtem. Nowy widelec Lefty SuperMax, nowy damper Fox DYAD, nowa geometria dla kół 27.5". Będziesz wspinał się jak kozica i zjeżdżał jak szatan, nawet jeśli nie jesteś Jeromem Clementzem.
Skok
Skok wahacza regulowany manetką, 160 lub 95mm. Skok widelca 160mm.
Nowa geometria
Bardziej stromy kąt rury podsiodłowej i dłuższa górna rura zapewniają trakcję na podjazdach, a bardziej łagodny kąt główki i dłuższy przód ramy połączone z krótkim mostkiem dają stabilność przy dużych prędkościach podczas jazdy w dół.
Lefty Supermax
Zupełnie nowy widelec Lefty SuperMax o skoku 160mm i wyprzedzeniu osi 50mm wznosi precyzję kontroli nad rowerem na wyższy poziom. Tłumik Enduro zaprojektowany został specjalnie pod duże, szybkie uderzenia, by utrzymać trakcję i kontrolę przy większych prędkościach.
Dyad RT2
Technologia dwóch damperów w jednym została specjalnie zmodyfikowana dla Jekylla 2015. Nowa charakterystyka tłumienia kompresji w trybie FLOW, poprawiona sprężyna powietrzna oraz szerszy zakres regulacji tłumienia powrotu - dzięki tym zabiegom zawieszenie jeszcze lepiej radzi sobie zwłaszcza dużymi i szybkimi uderzeniami.
Zmiana trybu pracy dampera
Przełączanie między trybami pracy dampera zmienia także geometrię roweru. Bardziej zwrotny w trybie ELEVATE, bardziej stabilny w trybie FLOW.
Koła 27.5"
Nieco większe koła pozwalają osiągnąć idealną równowagę między przyspieszeniem, zwrotnością, zdolnością do przetaczania się po przeszkodach i trakcją.
ECS-TC
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
Ballistec Carbon / Smartformed Alloy
Dzięki użyciu włókien węglowych zaprojektowanych do zastosowań wojskowych jesteśmy w stanie produkować ramy lżejsze niż aluminiowe i bardziej wytrzymałe niż stalowe o tej samej masie. Z kolei ramy aluminiowe budowane w wyrafinowanej technologii SmartForming są ultralekkie i mocne.
Kolor | Magnesium White w/Black, Red, Gloss (01) - WHT | |
Rozmiar | S,M,L,X | |
Rama | Jekyll 27.5(650b), 160/95mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | SuperMax PBR 2.0 160 27.5, w/ Hybrid Needle Bearing Tech, 50mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, 160/95mm adj. travel, 2015 tune | |
Korba | SRAM S2210 AM, BB30A, 36/22T w/MRP 2x guide | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | SRAM X7, direct mount | |
Przerzutka tylna | Shimano XT, Shadow Plus | |
Kaseta | Shimano SLX, 11-36, 10-speed | |
Łańcuch | KMC X10, 10-speed | |
Manetki | Shimano XT w/ I-Spec | |
Hamulce | Shimano XT Trail, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano XT Trail | |
Obręcze | Mavic Crossroc 27.5 WTS, tubeless ready | |
Piasty | Mavic Crossroc, Lefty SM front, 142x12mm rear | |
Szprychy | Mavic Crossroc 27.5 | |
Opony | Mavic Crossroc 27.5 WTS | |
Kierownica | Cannondale C2 riser, 2014 double-butted alloy, 740x18mm | |
Mostek | FSA Gravity Light, 1.5", 31.8, 5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | WTB Silverado Race, CroMo | |
Sztyca | KS LEV Integra dropper, internal routing, 31.6 | |
Extra | High pressure shock pump, MRP 2x chain guide | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |