Kolor | Acid Red w/ Graphite and Black Pearl - Gloss (ARD) | |
Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | Trigger, 145 mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, carbon shock link, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube | |
Widelec | Fox Float Rhythm 34, 150 mm, Grip Damper, Sweep-Adj., 15x110, tapered steerer, 44 mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float Performance DPS EVOL w/ Gemini dual mode air spring system (Flow Mode - 145 mm / Hustle Mode - 115 mm), remote-actuated, 3-Pos adj. | |
Korba | Truvativ Stylo 6K, 30T, Ai Custom | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | SRAM NX Eagle | |
Kaseta | SRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Hamulce | Shimano MT500 hydro disc, 180/180 mm RT56 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano MT500 hydro disc | |
Obręcze | WTB STS i29 TCS, 32h, tubeless ready | |
Piasty | Formula 15x110 front, 12x148 rear w/ HG driver | |
Szprychy | DT Swiss Champion (Ai Offset dish - rear) | |
Opony | Maxxis Minion DHF 27.5 x 2.5" front, High Roller II 2.4" rear, EXO puncture protection, folding | |
Kierownica | Cannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780 mm | |
Mostek | Cannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°, 45 mm | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Sport, steel rails | |
Sztyca | TranzX dropper, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 125 mm (M-XL) | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Zupełnie nowy tłumik Gemini charakteryzuje się podwójną naturą i to ty decydujesz, jak ma się zachować na trasie. Legendarna jakość działania tłumików Float X i DPS, z wyjątkowymi cechami dostępnymi tylko w Cannondale. W trybie Hustle zawieszenie ma mniejszy skok, rower pozostaje częściej w początkowej fazie skoku, utrzymując wzorową trakcję i jakość tłumienia w każdym terenie. Tryb Flow jest idealny na zjazdy, otwiera geometrię, wykorzystuje pełen skok zawieszenia, pochłania największe przeszkody, wprost przepływając po nich z pełną prędkością.
Tylko dzięki Asymetrycznej Integracji (Ai) jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty - krótkie widełki tylnego koła są sztywne bocznie i nie idą na żadne kompromisy. Niesamowita zwrotność, przy zachowaniu miejsca dla dużej opony, mocniejsze koło i fenomenalna przyczepność. To wszystko dzięki Ai!
Krókie widełki tylnego koła i stromy kąt sztycy połączyliśmy z długim przednim trójkątem i płaskim kątem główki, abyś mógł wspinać się jak kozica, mknąć zwinnie przez ciasne zakręty niczym zając w polu i masakrować zjazdy, jak grizzly… koszyki pinknikowe! Obudź w sobie zwierzę!
Dodatkowy popychacz pomiędzy wahaczem a tłumikiem pozwala naszym inżynierom zaprojektować charakterystykę zawieszenia zapewniającą optymalną reakcję w całym zakresie skoku i aktywną podczas hamowania, zachowując jednocześnie sztywność, trwałość i niezawodność systemu jednozawiasowego.
Konstrukcja z włókna węglowego BallisTec, zwarty tylny trójkąt Ai i spajające wszystko punkty obrotu LockR odpowiadają za niewiarygodną sztywność ramy Jekylla, zapewniającą precyzyjną kontrolę i wybuchowe przyspieszenia.