Całkowicie nowy model SuperSix EVO Hi-Mod to najbardziej zaawansowany i najlepiej przygotowany rower wyścigowy, jaki powstał. Jego niezrównana sztywność, zdolność inteligentnego tłumienia drgań, ostre jak brzytwa prowadzenie, dopracowana aerodynamika i super niska waga dają sportowcom przewagę na każdym fragmencie trasy wyścigu, kiedy tylko jej potrzebują.
Hi-MOD BALLISTEC CARBON
Metoda opracowana przez Cannondale'a, pozwalająca na budowanie karbonowych ram o mocnej strukturze i niskiej masie, precyzyjnie zoptymalizowana pod kątem dokładnego prowadzenia i sztywności tylko tam, gdzie jest potrzebna.
SPEED SAVE Micro-Suspension
Całkowicie przeprojektowane strefy elastyczności tylnego trójkąta ramy pozwalają tylnemu kołu na zachowanie lepszej zdolności tłumienia drgań, co przekłada się na szybszą jazdę, lepsze prowadzenie i zwiększony komfort. Dopracowana pod kątem współpracy z widelcem SPEED SAVE.
OWA SZTYCA SAVE
25,4mm oraz kierunkowe ułożenie włókien w rurze podsiodłowej zwiększają wydatnie komfort jazdy nowym EVO o ponad 20%.
NOWY WIDELEC SPEED SAVE
Zupełnie nowa, monolityczna konstrukcja z włókien węglowych BallisTec. Od haków kół do szczytu zwężanej od 1 1/4” do 1 1/8” rury sterowej nie ma żadnych łączeń. Szalenie niska waga 290 g, wzrost sztywności poprzecznej o 6,1%, zwiększenie zdolności tłumienia drgań o 12,5%. Zaprojektowany do współpracy z ramami z tylnym trójkątem SAVE.
RURA PODSIODŁOWA DELTA
Dla zwiększenia sztywności, rura siodłowa rozszerza się mocno i przyjmuje owalny profil w miejscu połączenia z suportem.
TAP ( TRUNCATED AERO PROFILE)
Rura dolna, podsiodłowa, ramiona widelca i górne widełki tylnego trójkąta mają ścięty profil aero, w przekroju podobny do litery „D”. Wydatnie poprawia on właściwości aerodynamiczne bez naruszania sztywności oraz bez wzrostu masy.
Rozmiar | 50 / 52 / 54 / 56 / 58 / 60 | |
Rama | All-New SuperSix EVO, BallisTec Hi-Mod Carbon, Di2 Compatible,SPEED SAVE, PressFit BB30a | |
Widelec | All-New SuperSix EVO, SPEED SAVE, BallisTec Hi-MOD full Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race. | |
Korba | Cannondale HollowGram SiSL2, BB30a, w/ OPI SpideRing SL, 52/36 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Dura Ace 9000, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Dura Ace 9000 | |
Kaseta | Shimano Dura Ace 9000, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG900, 11-speed | |
Manetki | Shimano Dura Ace 9000 | |
Hamulce | eeBrakes by eeCycleworks | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Dura Ace 9000 | |
Obręcze | Enve Smart 4.5 Tubular, 20h front, 24h rear | |
Piasty | Chris King R45, 20h front, 24h rear | |
Szprychy | DT Swiss Aerolite | |
Opony | Schwalbe ONE, 700x24c, Tubular | |
Kierownica | ENVE Smart SES 31.8mm | |
Mostek | Enve Carbon Road, 31.8, 6 deg. | |
Stery | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 15mm carbon top cap | |
Siodło | Fi'zi:k Arione 00 | |
Sztyca | ENVE Gen 2, 25.4x400mm | |
Kolor | Satin Black w/ Gloss Black and Polished Chrome accents | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Całkowicie nowy model SuperSix EVO Hi-Mod to najbardziej zaawansowany i najlepiej przygotowany rower wyścigowy, jaki powstał. Jego niezrównana sztywność, zdolność inteligentnego tłumienia drgań, ostre jak brzytwa prowadzenie, dopracowana aerodynamika i super niska waga dają sportowcom przewagę na każdym fragmencie trasy wyścigu, kiedy tylko jej potrzebują.
PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zaawansowani i profesjonalni kolarze, zapaleni entuzjaści, zorientowani wyłącznie na wysokie osiągi.